Vásárlási információk
Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy a fegyver és lőszer
kereskedelme - a 253/2004. kormányrendelet szerint csomagküldés útján
nem lehetséges - ezért ezeket a termékeket csak üzleteinkben megszerzési
engedéllyel vagy fegyvertartási könyvvel (lőszer esetében), személyesen
lehet megvásárolni! Ezen termékek csak tájékoztató jelleggel szerepelnek
oldalunkon. Bővebb információért kérjük hívja üzleteinket!
A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak
valódiságáról meggyőződjön,és amennyiben az abban foglalt adatok
valódisága megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, a regisztrációt
törölje.
Szavatosság
( a Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi törvény (Ptk.) 30-311 §-ai alapján)
A megrendelés hibás teljesítése esetén ( nem felel meg a szerződésben
meghatározott tulajdonságoknak, nem megfelelő használati útmutató miatt)
a teljesítést követő 6 hónapon belül a fogyasztó kérheti a termék
kijavítását, kicserélését, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől.
A teljesítés időpontjától számított kétéves, rejtett hiba esetén
hároméves elévülési határidő alatt érvényesíthetőek a szavatossági
igények.
Fogyasztói szerződés esetében az ellenkező bizonyításáig vélelmezni
kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a
teljesítés időpontjában megvolt, hat hónap után a fogyasztóra hárul a
hibás teljesítés bizonyításának terhe. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek -
ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a
kötelezettet terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén a fogyasztó nem
köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a
rendeltetésszerű használat következménye. Szavatossági jogainak
érvényesítésén kívül a fogyasztó a hibás teljesítésből eredő kárának
megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint. A fogyasztói
szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények
intézéséről szóló 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet alapján a fogyasztói
szerződés hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás
keretében érvényesített kifogás intézése során ha a fogyasztó
szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát
képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval szemben, a fogyasztói
szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó
bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
* a fogyasztó nevét, címét
* a fogyasztási cikk ( a továbbiakban áru ) megnevezését, vételárát,
* a vásárlás időpontját,
* a hiba bejelentésének időpontját,
* a hiba leírását,
* a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
* a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek
indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a
fogyasztónak át kell adni. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének
teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud
nyilatkozni,álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles
értesíteni a
fogyasztót. A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a
kijavítást
vagy kicserélést az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható
rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak
okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A forgalmazónak
törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb
tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében
kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét,
címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének
idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut
átveheti.