A vásárlók jogait a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában és a jótállási ügyek intézéséről a 49/2003 és a 155/2003. (VII.30) GKM rendelet szabályozza. A Magyar közlöny 2014.április 29-én megjelent 2014/60. száma tartalmazza a 2015.05.14-én hatályba lépő 19/2014 (IV.29.) NGM rendeletet mely a szavatossági és jótállási igények intézésével kapcsolatos törvényi szabályozást tartalmazza. A törvény hatályba lépésével a 49/2003. VII.30. GKM rendelet hatályát veszti. A szavatosságot a PTK 305-311 § szabályozza.
Hogyan érvényesíthető a szavatosság, jótállás:
Termékeinkre a Kormányrendeletben biztosított garanciaidő 12 hónap , vagy bizonyos termékeknél akár 24 hónap garanciát vállalunk (terméktől függően).
Vásárláskor jelezzük, hogy az adott termékre mennyi garanciát vállalunk. Hiba esetén garancia igényét a számla bemutatásával érvényesítheti, mivel külön jótállási jegyet nem adunk. Számla hiányában a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni.
A szavatossági idő alatt felmerült, és annak körébe tartozó hibákat az eladónak kötelessége költségmentesen javítani, vagy kicserélni.
A termékek garanciális ügyintézése:
Elérhetőségünk bármelyikén jelzi felénk vagy kérnénk, hogy belépve az oldalunkon az online ügyfél garancia résznél az adatok és a számla valamint a fényképek csatolásával ön kap egy hibajegy számot ami későbbi ügyintézésnél segítségre lehet.
Személyes garanciális ügyintézés:
Jótállás, garanciavesztés:
Az eladó nem tartozik garanciával a természetes elhasználódásból származó , vagy gondatlan kezelésből ,illetve nem rendeltetésszerű használatból adódó károkért.
Nem rendeltetésszerű használattól meghibásodott termék vagy elemi kár esetén a jótállás nem érvényesíthető.